КОНТРАКС на конференцията SMART CUSTOMER CARE

от 30/07/2008

kicx0051.jpg

На 26 юни 2008 Контракс взе участие в националната конференция „Интелигентни решения за облужване на клиенти” в х-л Holiday Inn, София. В качеството си на системен интегратор, предлагащ ИКТ базирани решения за почти всички сектори на българската икономика, фирмата представи своето портфолио от продукти и решения, насочени към улесняване и повишаване на качеството при обслужване на клиенти от ютилити компаниите.

В презентацията си Акаунт мениджъра на Контракс за ютилити и телко сектора Владислава Александрова представи компетенциите на фирмата в предлагането и интегрирането на CRM и Billing системи, изграждането и поддържането на контакт центрове, отсорсинга на услуги, свързани с персонализиран печат и директен мейлинг.