Решението за IP телефония на Avaya бе номинирано от списание Business Communications Review (BCR) за "Най - добро при тестовете" / "Best in Test" / решение.

от 08/05/2003

IP телефонната централа на Avaya от висок клас бе класирана на първо място сред продуктите поддържащи 1000 и повече потребителя. Множеството функции и нововъведения отличиха Avaya от конкурентите.

BASKING RIDGE, N.J., US - Avaya (NYSE:AV), водещ доставчик на комуникационни и мрежови решения и услуги за бизнеса, анонсира, че нейното решение за IP телефония ECLIPS и софтуера Avaya MultiVantage™ бе номинирано за "Най - добро при тестовете" / "Best in Test" / решение от списание Business Communications Review (BCR) (www.bcr.com), водещото издание за корпоративни телекомуникационни и мрежови мениджъри и IT професионалисти.

Организирането на тестовете, методиката за изпитване и независимите консултации бяха осигурени от Miercom в техните тестови центрове разположени в Принстън, Ню Джърси по поръчка на списание BCR. По време на тестовете, решението за IP телефония на Avaya, съставено от Avaya™ S8700 Media Server и G600 Media Gateway - бе сравнявано с четири конкурентни IP централи, които поддържат 1000 или повече потребителя. Оценявани бяха базови и разширени функции, управление, производителност/наличност. Резултатите показаха голямо превъзходство за Avaya в разширените функции и по-добри резултати във всички останали категории, което доведе до спечелване на наградата "Най - добро при тестовете" / "Best in Test" / решение на списание Business Communications Review (BCR).

За оценяване на разширените функции, Miercom тества широк набор от възможности с фокус върху приложенията за увеличаване на продуктивността и улесненения за потребителите. Устройствата, приложенията и функциите на Avaya, които бяха тествани в тази категория включват:
· Avaya 4630 IP хардуерен телефон: Тестващите отбелязаха, че 4630 е първия телефон с цветен дисплей, който е изпитван в лабораториите.
· Avaya IP софтуерен телефон за Pocket PC: Тази софтуерно базирана услуга позволява, чрез PDA устройства да се изпращат и получават телефонни обаждания. Съгласно резултатите от тестването тази функция демонстрира възможността да се осъществяват телефонни разговори с "забележително качество на гласа". Отбелязани бяха също така и гъвкавите възможности за управление и контрол.
· Криптираща защита на активните IP телефонни обаждания. Докато средствата за "подслушване на пакети" превръщат IP базираните телефонни разговори достъпни за хакерите, анализа на BCR отбелязва, че с криптирането осигурено от Avaya единствения ефект при прихващане и възпроизвеждане на пакетите е наличие на бял шум. Качественото криптиране е особенно важно при запазване на информацията защитена.

В този анализ, Miercom добавя като извод, че производители като Avaya, които има голям и дългогодишен опит в традиционните комуникации значително превъзхождат новите производители на IP централи особенно в функциите по качествен пренос на гласа.