Агенция по заетостта (АЗ)

Проект

Осигуряване на извънгаранционна поддръжка и ремонт на компютърни конфигурации и периферни устройства за нуждите на Агенцията по заетостта и териториалните ѝ поделения.

Период на изпълнение

2014 - 2015 г.

Решение

Сервизна поддръжка на целия хардуер на АЗ, включително диагностика, ремонти и замяна на резервни части на съществуващия хардуер.
Повече от 4 500 поддържани устройства и системи, в повече от 170 офиса на АЗ на територията на страната.

Целта на проекта е осигуряване на извънгаранционна поддръжка и ремонт на компютърни конфигурации и периферни устройства в териториалните поделения на АЗ.

 

Техническото поддържане от страна на КОНТРАКС включва следните дейности:

  • Приемане и регистриране на съобщение за повреда
  • Вземане на решение за приоритет на изпълнение на съответното повикване, в случай че са постъпили едновременно няколко заявки
  • Консултации по телефона
  • Посещение на място
  • Попълване на сервизна карта
  • Транспорт от и до съответното поделение на АЗ
  • Диагностика на повреденото устройство
  • Регулярна профилактика на устройствата, почистване, тестване, както по предписание на Сервизната организация, така и по заявка на АЗ
  • Ремонт/ възстановяване работоспособността на устройството
  • Тестване на технически устройства за работоспособност
  • Поддържане на картотека от сервизни карти

 

За да осигури качествено изпълнение на услугите КОНТРАКС е извършвал:

  • Приемане и регистриране на съобщение за повреда
  • Вземане на решение за приоритет на изпълнение на съответното повикване, в случай че са постъпили едновременно няколко заявки
  • Поддържане на картотека от сервизни карти (документ съдържащ всички атрибути на ремонтираното техническо средство по заявка, заявената и установена повреда, вложените резервни части и извършените услуги), отчетност на услугата. Приемане и обслужване на заявките, потвърждаване приемането на заявката и подаване информация за очакваната дата и час на посещение.


Времето за реакция е до 3 часа за областни градове и до 6 часа извън областните градове. Сроковете за извършване на ремонтите са до 48 часа за областни градове и до 72 часа извън областните градове в работното време на Агенция по заетостта.

Национално сдружение на общините в Република България, 2013
Национално сдружение на общините в Република България, 2013

Техническо подсигуряване на общините в България по проект Е-Подем

Министерство на транспорта и пътищата на Монголия 2013-2015
Министерство на транспорта и пътищата на Монголия 2013-2015

Внедряване на система за регистрация и наблюдение на превозни средства в Монголия. Доставка, инсталиране, тестване и конфигуриране на унифицирана система за регистрация и наблюдение на превозни средства.

Община Ямбол
Община Ямбол

Интерактивна мултимедийна система

Агенция "Митници"
Агенция "Митници"

Техническо обезпечаване.

Министерство на Здравеопазването (МЗ) 2002
Министерство на Здравеопазването (МЗ) 2002

Доставка на работни места за общопрактикуващите лекари - над 3 хиляди работни места са снабдени с персонален компютър NEC, принтер Kyocera и безжично оборудване за връзка с касата.

Главна инспекция по труда
Главна инспекция по труда

Изграждане на комуникационната инфраструктура.

Министерство на образованието (МОН) 2015-2021
Министерство на образованието (МОН) 2015-2021

Оборудване на основен и резервен дейта център за нуждите на администрацията на МОН и образователната система в България.

Български пощи
Български пощи

Предоставяне на право на ползване на софтуерни продукти Microsoft Enterprise Subscription Agreement.

Агенция по заетостта
Агенция по заетостта

Следгаранционна поддръжка на обществени терминали (КИОСК).

kontrax-no-img
Информационна система за Общински съвет (ИСОС), 2007

Създаден е ИСОС - Информационна система за управление на заседанията на общинските съвети в страната.

Министерство на здравеопазването (МЗ), 2005-2006
Министерство на здравеопазването (МЗ), 2005-2006

Доставка и инсталация на сървъри, персонални компютри, периферни устройства, UPS и друго оборудване, изграждане на мрежи, внедряване на софтуер за отчитането на дейността към НЗОК по електронен път в 154 общински и държавни болници.

Министерство на околната среда и водите
Министерство на околната среда и водите

Доставка на комуникационно оборудване.

Община Тетевен
Община Тетевен

Подобряване на цялостната ИТ инфраструктура

Министерство на вътрешните работи (МВР) 2002-2004
Министерство на вътрешните работи (МВР) 2002-2004

Изграждане на структурни кабелни системи в 365 районни поделения на МВР (повече от 8700 точки).

Столична община, 2014
Столична община, 2014

Изграждане на контактен център за Столична община (call.sofia.bg)

Обл. администрация Смолян
Обл. администрация Смолян

Създаване на инфопойнт система за външна употреба на територията на област Смолян.

Национално сдружение на общините
Национално сдружение на общините

Доставка на офис-техника и хардуер по ОП 2

Национална експертна лекарска комисия
Национална експертна лекарска комисия

Осигуряване на компютърна и комуникационна техника.

Министерство на образованието на Република България, 2015 - 2021
Министерство на образованието на Република България, 2015 - 2021

Комплексни доставки на техника във всички български училища - преносими компютри, мултимедийни прожектори, интерактивни дъски и дисплеи.

Министерство на труда и социалната политика (МТСП), 2004-2005
Министерство на труда и социалната политика (МТСП), 2004-2005

Доставка, изграждане на мрежи и инсталация на оборудване за специализирана структура на Министерство на труда и социалната политика, агенцията за социално подпомагане и отделите за закрила на детето в цялата страна.

Агенция по вписванията
Агенция по вписванията

Доставка на комплект информационно оборудване за изграждане на аварийно-възстановителен изчислителен център (АИЦ).

Народно събрание на Република България 2008-2010
Народно събрание на Република България 2008-2010

Система за гласуване в народно събрание – комплексен проект, включващ доставка на сървърно и комуникационно оборудване, пултове за гласуване и разработка на специализиран софтуер обслужващ дейността на народните представители.

Община Бургас
Община Бургас

Изграждане на цялостна информационна система за работа на общински съвет Бургас.

Държавна агенция „Архиви“
Държавна агенция „Архиви“

Система за е-Архивиране на ценни електронни документи“ за  Държавна агенция „Архиви“

Патентно ведомство на Република България
Патентно ведомство на Република България

Доставка на компютърна и периферна техника

Агенция по геодезия, картография и кадастър
Агенция по геодезия, картография и кадастър

Техническа помощ и поддръжка на хардуера.

Столична община
Столична община

Изграждане на Контактен център (CALL.SOFIA.BG)

Министерство на образованието на Република Албания, 2008
Министерство на образованието на Република Албания, 2008

Първият мащабен проект реализиран в чужбина, придобиване на опит за работа в чужбина и партниране с местни компании - доставка и инсталация на 2000 преносими компютъра

Агенция Пътна Инфраструктура 2015
Агенция Пътна Инфраструктура 2015

Създаване и въвеждане на система за автоматизирано събиране на данни за трафика по автомагистрали и пътища в България. Разработена и въведена система за автоматизирано събиране на данни за трафика по автомагистрали и пътища от i-ви и ii-ри клас в р. България

Държавна агенция Електронно управление, 2018 - 2020
Държавна агенция Електронно управление, 2018 - 2020

Изграждане на централно хранилище за данни за нуждите на ДА Електронно управление. Центрове за backup с отдалечена репликация на данни, част от системата ДХЧО.

Агенция по геодезия, картография и кадастър, 2007-2021
Агенция по геодезия, картография и кадастър, 2007-2021

Поддръжка на компютърната инфраструктура за Агенция по геодезия, картография и кадастър

Община Смолян
Община Смолян

Доставка на електронни пътеводители по проект "Момчилова крепост - митовете оживяват".

Министерство на правосъдието
Министерство на правосъдието

Изграждане на зали за видеоконференции.

Община Разград
Община Разград

Доставка на съоръжения, оборудване и обзавеждане по проект „Абритус – мистика и реалност”.

Цeнтър за управление на трафика
Цeнтър за управление на трафика

Доставка и монтаж на техническо оборудване.

Министерство на извънредните ситуации 2007-2008
Министерство на извънредните ситуации 2007-2008

Национална система за спешни повиквания 112, включва шест центъра за приемане и обслужване на спешни повиквания към телефон 112 разположени съответно в София, Русе, Варна, Бургас, Кърджали и Монтана.

МОН - НЕИСПУО, 2020 - 2021
МОН - НЕИСПУО, 2020 - 2021

Разработване, внедряване и поддържане на Национална електронна информационна система за предучилищно и училищно образование - НЕИСПУО

Столична община
Столична община

Доставка на лицензи за едногодишна софтуерна и техническа поддръжка на лицензи Novell

Главболгарстрой холдинг АД, 2016 - 2019
Главболгарстрой холдинг АД, 2016 - 2019

Изграждане на интелигентна транспортна система на магистрала Струма ЛОТ 3.3