Агенция по заетостта (АЗ)

Проект

Осигуряване на извънгаранционна поддръжка и ремонт на компютърни конфигурации и периферни устройства за нуждите на Агенцията по заетостта и териториалните ѝ поделения.

Период на изпълнение

2014 - 2015 г.

Решение

Сервизна поддръжка на целия хардуер на АЗ, включително диагностика, ремонти и замяна на резервни части на съществуващия хардуер.
Повече от 4 500 поддържани устройства и системи, в повече от 170 офиса на АЗ на територията на страната.

Целта на проекта е осигуряване на извънгаранционна поддръжка и ремонт на компютърни конфигурации и периферни устройства в териториалните поделения на АЗ.

 

Техническото поддържане от страна на КОНТРАКС включва следните дейности:

  • Приемане и регистриране на съобщение за повреда
  • Вземане на решение за приоритет на изпълнение на съответното повикване, в случай че са постъпили едновременно няколко заявки
  • Консултации по телефона
  • Посещение на място
  • Попълване на сервизна карта
  • Транспорт от и до съответното поделение на АЗ
  • Диагностика на повреденото устройство
  • Регулярна профилактика на устройствата, почистване, тестване, както по предписание на Сервизната организация, така и по заявка на АЗ
  • Ремонт/ възстановяване работоспособността на устройството
  • Тестване на технически устройства за работоспособност
  • Поддържане на картотека от сервизни карти

 

За да осигури качествено изпълнение на услугите КОНТРАКС е извършвал:

  • Приемане и регистриране на съобщение за повреда
  • Вземане на решение за приоритет на изпълнение на съответното повикване, в случай че са постъпили едновременно няколко заявки
  • Поддържане на картотека от сервизни карти (документ съдържащ всички атрибути на ремонтираното техническо средство по заявка, заявената и установена повреда, вложените резервни части и извършените услуги), отчетност на услугата. Приемане и обслужване на заявките, потвърждаване приемането на заявката и подаване информация за очакваната дата и час на посещение.


Времето за реакция е до 3 часа за областни градове и до 6 часа извън областните градове. Сроковете за извършване на ремонтите са до 48 часа за областни градове и до 72 часа извън областните градове в работното време на Агенция по заетостта.

Агенция "Митници"
Агенция "Митници"

Техническо обезпечаване.

Министерство на труда и социалната политика
Министерство на труда и социалната политика

Доставка на компютърно оборудване, компютърни компоненти и офис техника (вкл. компютърни компоненти за обновяване на сървъри и компютри).

Столична община
Столична община

Доставка на лицензи за едногодишна софтуерна и техническа поддръжка на лицензи Novell

Национална експертна лекарска комисия
Национална експертна лекарска комисия

Осигуряване на компютърна и комуникационна техника.

Обл. администрация Смолян
Обл. администрация Смолян

Създаване на инфопойнт система за външна употреба на територията на област Смолян.

ТЪРГ БГ
ТЪРГ БГ

Доставка на хардуер за системата на Министерство на финансите по ОП 2.

Агенция по вписванията
Агенция по вписванията

Доставка на комплект информационно оборудване за изграждане на аварийно-възстановителен изчислителен център (АИЦ).

Община Смолян
Община Смолян

Доставка на електронни пътеводители по проект "Момчилова крепост - митовете оживяват".

Столична община
Столична община

Изграждане на Контактен център (CALL.SOFIA.BG)

Патентно ведомство на Република България
Патентно ведомство на Република България

Доставка на компютърна и периферна техника

Община Бургас
Община Бургас

Изграждане на цялостна информационна система за работа на общински съвет Бургас.

Агенция по геодезия, картография и кадастър
Агенция по геодезия, картография и кадастър

Техническа помощ и поддръжка на хардуера.

Община Тетевен
Община Тетевен

Подобряване на цялостната ИТ инфраструктура

Министерство на околната среда и водите
Министерство на околната среда и водите

Доставка на комуникационно оборудване.

Цeнтър за управление на трафика
Цeнтър за управление на трафика

Доставка и монтаж на техническо оборудване.

Български пощи
Български пощи

Предоставяне на право на ползване на софтуерни продукти Microsoft Enterprise Subscription Agreement.

Агенция по заетостта
Агенция по заетостта

Следгаранционна поддръжка на обществени терминали (КИОСК).

Агенция за социално подпомагане
Агенция за социално подпомагане

Комплексно сервизно извънгаранционно обслужване и ремонт на компютърна, копирна и периферна техника/ сървъри, настолни компютри, монитори, периферна техника и UPS.

Община Ямбол
Община Ямбол

Интерактивна мултимедийна система

Министерство на правосъдието
Министерство на правосъдието

Изграждане на зали за видеоконференции.