Агенция за социално подпомагане

Проект

Комплексно сервизно извънгаранционно обслужване и ремонт на компютърна, копирна и периферна техника/ сървъри, настолни компютри, монитори, периферна техника и UPS

Период на изпълнение

2014- 2015 г.

Клиент

Агенция за социално подпомагане

Решение

Сервизна поддръжка на целия хардуер на АСП, включително диагностика, ремонти и замяна на резервни части на съществуващия хардуер.
Повече от 3 000 поддържани устройства и системи в повече от 160 офиса на АСП на територията на страната.

Следгаранционното сервизно обслужване обхваща следните дейности:

Приемане на заявка за проблеми, диагностика, профилактика, ремонт на дефектиралите устройства и подмяна с нови части на ремонтно-непригодните.

Сервизната поддръжка от страна на КОНТРАКС покрива следните дейности:

  • Приемане и регистриране на заявка за повреда
  • Транспорт от и до съответното поделение на АСП
  • Диагностика на повреденото устройство
  • Ремонт/ възстановяване работоспособността на устройството
  • Включване и свързване на работни станции към съответната локална мрежа на териториалното поделение при необходимост
  • Настройка и преконфигуриране на локални мрежи при необходимост
  • Инсталиране и преинсталиране на софтуерни програми и продукти операционни системи и офис приложения
  • Инсталиране и настройка на периферни устройства при необходимост
  • Ежемесечно отчитане на извършените дейности

Срокът за извършване на ремонт е незабавно или във възможно най-кратки срокове до 3 /три/ работни дни от получаване на заявката.

Столична община
Столична община

Доставка на лицензи за едногодишна софтуерна и техническа поддръжка на лицензи Novell

Патентно ведомство на Република България
Патентно ведомство на Република България

Доставка на компютърна и периферна техника

Община Тетевен
Община Тетевен

Подобряване на цялостната ИТ инфраструктура

Община Смолян
Община Смолян

Доставка на електронни пътеводители по проект "Момчилова крепост - митовете оживяват".

Цeнтър за управление на трафика
Цeнтър за управление на трафика

Доставка и монтаж на техническо оборудване.

Министерство на труда и социалната политика
Министерство на труда и социалната политика

Доставка на компютърно оборудване, компютърни компоненти и офис техника (вкл. компютърни компоненти за обновяване на сървъри и компютри).

Агенция по заетостта
Агенция по заетостта

Следгаранционна поддръжка на обществени терминали (КИОСК).

Столична община
Столична община

Изграждане на Контактен център (CALL.SOFIA.BG)

Агенция по вписванията
Агенция по вписванията

Доставка на комплект информационно оборудване за изграждане на аварийно-възстановителен изчислителен център (АИЦ).

Национална експертна лекарска комисия
Национална експертна лекарска комисия

Осигуряване на компютърна и комуникационна техника.

Община Бургас
Община Бургас

Изграждане на цялостна информационна система за работа на общински съвет Бургас.

Национално сдружение на общините
Национално сдружение на общините

Доставка на офис-техника и хардуер по ОП 2

Министерство на околната среда и водите
Министерство на околната среда и водите

Доставка на комуникационно оборудване.

Министерство на правосъдието
Министерство на правосъдието

Изграждане на зали за видеоконференции.

Агенция "Митници"
Агенция "Митници"

Техническо обезпечаване.

Български пощи
Български пощи

Предоставяне на право на ползване на софтуерни продукти Microsoft Enterprise Subscription Agreement.

Агенция по геодезия, картография и кадастър
Агенция по геодезия, картография и кадастър

Техническа помощ и поддръжка на хардуера.

Обл. администрация Смолян
Обл. администрация Смолян

Създаване на инфопойнт система за външна употреба на територията на област Смолян.

Агенция по заетостта (АЗ)
Агенция по заетостта (АЗ)

Сервизна поддръжка на целия хардуер, включително диагностика, ремонти и замяна на резервни части на съществуващия хардуер.