Агенция за социално подпомагане

Проект

Комплексно сервизно извънгаранционно обслужване и ремонт на компютърна, копирна и периферна техника/ сървъри, настолни компютри, монитори, периферна техника и UPS

Период на изпълнение

2014- 2015 г.

Клиент

Агенция за социално подпомагане

Решение

Сервизна поддръжка на целия хардуер на АСП, включително диагностика, ремонти и замяна на резервни части на съществуващия хардуер.
Повече от 3 000 поддържани устройства и системи в повече от 160 офиса на АСП на територията на страната.

Следгаранционното сервизно обслужване обхваща следните дейности:

Приемане на заявка за проблеми, диагностика, профилактика, ремонт на дефектиралите устройства и подмяна с нови части на ремонтно-непригодните.

Сервизната поддръжка от страна на КОНТРАКС покрива следните дейности:

  • Приемане и регистриране на заявка за повреда
  • Транспорт от и до съответното поделение на АСП
  • Диагностика на повреденото устройство
  • Ремонт/ възстановяване работоспособността на устройството
  • Включване и свързване на работни станции към съответната локална мрежа на териториалното поделение при необходимост
  • Настройка и преконфигуриране на локални мрежи при необходимост
  • Инсталиране и преинсталиране на софтуерни програми и продукти операционни системи и офис приложения
  • Инсталиране и настройка на периферни устройства при необходимост
  • Ежемесечно отчитане на извършените дейности

Срокът за извършване на ремонт е незабавно или във възможно най-кратки срокове до 3 /три/ работни дни от получаване на заявката.

Община Ямбол
Община Ямбол

Интерактивна мултимедийна система

Национално сдружение на общините
Национално сдружение на общините

Доставка на офис-техника и хардуер по ОП 2

Патентно ведомство на Република България
Патентно ведомство на Република България

Доставка на компютърна и периферна техника

Агенция по заетостта
Агенция по заетостта

Следгаранционна поддръжка на обществени терминали (КИОСК).

Агенция по геодезия, картография и кадастър
Агенция по геодезия, картография и кадастър

Техническа помощ и поддръжка на хардуера.

Община Разград
Община Разград

Доставка на съоръжения, оборудване и обзавеждане по проект „Абритус – мистика и реалност”.

Община Смолян
Община Смолян

Доставка на електронни пътеводители по проект "Момчилова крепост - митовете оживяват".

Цeнтър за управление на трафика
Цeнтър за управление на трафика

Доставка и монтаж на техническо оборудване.

Столична община
Столична община

Доставка на лицензи за едногодишна софтуерна и техническа поддръжка на лицензи Novell

Агенция по вписванията
Агенция по вписванията

Доставка на комплект информационно оборудване за изграждане на аварийно-възстановителен изчислителен център (АИЦ).

Главна инспекция по труда
Главна инспекция по труда

Изграждане на комуникационната инфраструктура.

Община Бургас
Община Бургас

Изграждане на цялостна информационна система за работа на общински съвет Бургас.

Министерство на труда и социалната политика
Министерство на труда и социалната политика

Доставка на компютърно оборудване, компютърни компоненти и офис техника (вкл. компютърни компоненти за обновяване на сървъри и компютри).

Министерство на околната среда и водите
Министерство на околната среда и водите

Доставка на комуникационно оборудване.

Обл. администрация Смолян
Обл. администрация Смолян

Създаване на инфопойнт система за външна употреба на територията на област Смолян.

Български пощи
Български пощи

Предоставяне на право на ползване на софтуерни продукти Microsoft Enterprise Subscription Agreement.

Община Тетевен
Община Тетевен

Подобряване на цялостната ИТ инфраструктура

Столична община
Столична община

Изграждане на Контактен център (CALL.SOFIA.BG)

Министерство на правосъдието
Министерство на правосъдието

Изграждане на зали за видеоконференции.