Участие на Контракс в 10та юбилейна национална конференция по ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ “е-Администрацията в България – постижения и перспективи”, 11-12 март 2009 г. хотел Шератон, София

от 14/03/2009

Организатор: ICT Media/IDG
Съорганизатори: Министерство на държавната администрация и административната реформа, ДАИТС, НСОРБ, ФРМС, UNDP, ISACA-Sofia Chapter

e-administraciq.jpg

     Конференцията бе открита от Министърът на държавната администрация и административната реформа Николай Василев.
     Тази година събитието поднесе на гостите си изключително наситена програма с акцент върху задълбочаващото се сътрудничество между всички нива на администрацията – централно, областно и местно – във въвеждането на електронно управление у нас.
     Беше организирана и специална кръгла маса, очертаваща постигнатото през десетте години на съществуване на конференцията, с особено внимание към прилагането на успешни европейски практики в сферата на е-администрацията у нас и мултиплицирането на сполучливи модели на е-управление и е-обслужване както в трите власти – изпълнителна, законодателна и съдебна, така и на централно, местно и областно ниво.
     Юбилейната конференция беше допълнена и от присъствието с щандове на представители на министерствата на държавната администрация и административната реформа, на регионалното развитие и благоустройството и на финансите, както и на ДАИТС. Освен тях със специални щандове присъстваха и фирми, предлагащи продукти, свързани с електронното управление и единната среда за обмен на информация. В рамките на двата дни на събитието представителите на тези ведомства и фирми споделиха опита и възможностите за сътрудничество с гостите на мероприятието.
     Контракс взе участие в събитието с презентация, поднесена от г-н Яко Пилософ /Директор Развитие/ на тема „Система за безхартиено заседание и електронно гласуване на общинските съвети”. Интересната тема и отличните презентаторски умения на г-н Пилософ, предизвикаха сериозен интерес сред аудиторията. Системата, която Контракс предлага е разработена по задание на МДААР и вече е внедрена в 4 общини в България. Използвайки я за дейностите по подготовка и провеждане на заседанията, общинските съвети ще оптимизират и облекчат работата си. Не на последно място се постига икономия на ресурси и време при наличието на пълна прозрачност по отношение на работата на местните парламенти.

e-administraciq2.jpg